Oblíbené (0)
Pište, volejte, rádi vám poradíme! obchod@glamonde.cz 518 326 670 Po - Pá 9:00-17:00
Rady a tipy
O povlečení víme vše

Neděláme si legraci! O povlečení víme skutečně vše, protože se jeho výrobě věnujeme už pěknou řádku let. Vyhněte se chybám a nákupům typu "pokus omyl" a vybírejte vaše ložní povlečení s vědomostmi, o něž se  s vámi v našem magazínu s radostí dělíme. 

Glamonde povlečení

Výměna i reklamace bez obav

Líbí se vám naše povlečení, ale nemáte důvěru v nakupování přes internet? U nás se nemusíte ničeho obávat. Kontaktovat nás můžete jednoduše telefonicky nebo e-mailem, vždy s vámi příjemně komunikuje člověk, žádný automat.

Výměna zboží

Doručené povlečení se rozchází s vaší představou o vzoru či barevnosti, kterou jste si vybrali? Nevadí. Pošlete nám zboží zpět, vyberte si z naší nabídky jiné povlečení a my vám ho obratem pošleme na vámi uvedenou adresu.

Vrácení zboží

ikona vrácení zboží do 100 dnů

Ať už jste se rozhodli pro vrácení zboží z jakéhokoliv důvodu, máte na to nárok. Dokonce u nás v Glamonde máte 100 dní na rozmyšlenou! Zboží nám prosím zašlete nevyprané a nepoužité. Povlečení vložte nejlépe do původního obalu nebo alespoň do čistého sáčku, ať se při přepravě neušpiní či jinak nepoškodí. Důvod vrácení uvádět nemusíte, ale pokud jej uvedete, tak nám pomůžete zlepšovat naše služby. Peníze za vrácené zboží posíláme obratem po doručení vašeho balíčku.

O reklamacích rozhodujeme co nejrychleji

O reklamacích rozhodujeme jak nejrychleji to lze. Mohou nastat dva případy, kdy k reklamaci dochází, ale u obou je podstatné férové jednání.

  • Chyba je na naší straně

I když dochází během výroby povlečení k několika kontrolám, chybovat je lidské a někdy se prostě chybička vloudí, aniž bychom si jí všimli. Pošlete nám zboží k reklamaci a uveďte závadu, která se na něm objevila. Obratem vás budeme kontaktovat a dohodneme se na odeslání náhradního zboží nebo vám vrátíme peníze.

  • Chyba je na vaší straně

Chybovat je lidské i na straně zákazníků, přesným popisem vzniku závady se vyhneme zdlouhavému laboratornímu zkoumání. Příčinu stejně vždycky odhalíme, vaším pravdivým popisem si ušetříme čas a nenarušíme vzájemnou důvěru. Férovým jednáním se vždycky dopracujete k optimálnímu vyřešení své reklamace.

Kam a jakým způsobem máme zboží poslat?

U všech výše uvedených případů nám zboží posílejte na tuto adresu:

SVOBODA LINEN, s.r.o.

Jiřího z Poděbrad 978

696 62 Strážnice

Zboží můžete poslat jakoukoli dopravní společností nebo nás kontaktujte a my si pro něj pošleme kurýra. V případě objednaného kurýra z naší strany berte prosím na vědomí, že přijede zásilku vyzvednout v předem určený den, ale konkrétní čas nebude stanovený, takže je potřeba s tímto počítat a být celý den k dispozici.

Vážíme si každého zákazníka

Naše obchodní podmínky i reklamační řád jsou přehledné a jasné, nikde se neukrývají zašifrovaná sdělení. Vždy se snažíme o efektivní komunikaci, kterou se dá předejít mnoha nejasnostem. Byli bychom rádi, kdyby vám nákup v našem e-shopu Glamonde přinášel potěšení.

Další kapitoly
Česká pošta, Balíkovna, PPL, Zásilkovna Kreditní kartu, převod, dobírka