Oblíbené (0)
Pište, volejte, rádi vám poradíme! obchod@glamonde.cz 518 326 670 Po - Pá 9:00-17:00

Glamonde.cz do péče o své zákazníky dává vše

Ne všichni mají bezmeznou důvěru v nakupování přes internet. Mnoho zákazníků se ptá, zda mu objednané zboží bude opravdu doručeno, pokud ho zaplatí předem, jiní mají zase nevalnou zkušenost s kvalitou a vzhledem produktů, které v e-shopu vypadají krásně, protože byly před focením upraveny, dlouze instalovány a nasvíceny, kdežto když ho doma rozbalili, nestačili se divit. Patnáctý březen je Mezinárodní den spotřebitelských práv. Proto jsme se v tomto článku zaměřili na to, co by měl každý e-shop na úrovni svému zákazníkovi poskytnout.

Kdy můžete e-shopu věřit

Obchodů, které mají kladné ohlasy na internetu, mají za sebou delší historii a nejlépe s nimi máme my sami nebo naši známí dobré zkušenosti, se nemusíme bát. Můžeme si v něm vybírat zboží, platit předem převodem na účet nebo jiným způsobem a můžeme si dovolit detailně nezkoumat reklamační řád a obchodní podmínky, v nichž se nejednou skrývá slovní hříčka, která znepříjemňuje reklamaci nebo znesnadňuje uplatnění práva spotřebitele na vrácení peněz během 14 dnů od obdržení zboží. Dobrý e-shop se pozná také podle toho, jak komunikuje se svými zákazníky a jaké služby jim poskytuje. Co se často neví, je fakt, že spotřebitel má ze zákona právo na vrácení dopravného, které zaplatil prodejci. Zboží, které takto vracíte, musí být samozřejmě nepoškozené, nepoužívané. Pokud požadujete vrácení peněz, počítejte se lhůtou 14 dnů. E-shop, který si drží svou úroveň, vám vrátí peníze za dopravu, i když nevíte o tom, že na ně máte nárok.

Čtěte reklamační řád, může vás překvapit

Je pochopitelné, že nakupování na internetu je dnes už trochu druh zábavy a číst drobná písmenka proložená paragrafy příliš humorné není, nicméně právě reklamační řád či obchodní podmínky občas skrývají sdělení, která vám později mohou pěkně znepříjemnit reklamaci nebo vrácení zboží během prvních 14 dní. Jakmile se vám zdá něco pochybné či podezřelé, v e-shopu nenakupujte. Najděte si jiný, vstřícnější, přátelštější k zákazníkovi.

Jak o své zákazníky pečuje Glamonde.cz? S úctou

Náš reklamační řád je přehledný a obchodní podmínky jasné, nikde se neukrývají zašifrovaná sdělení, kterými bychom si chtěli pojistit svůj zisk na úkor zákazníků. Důraz klademe na efektivní komunikaci, kterou se dá předejít mnoha nejasnostem. Byli bychom rádi, kdyby vám nákup v našem obchodě přinášel potěšení.

Vybrat si u nás můžete ze dvou způsobů doručení, taktéž si zboží můžete osobně vyzvednout. Platit lze předem nebo hotově – záleží jen na vás a vašich prioritách.

O reklamacích rozhodujeme ihned, ve složitějších případech během 3 dnů. U nás nebudete čekat. My si na vás čas uděláme vždy. Navíc vám nabízíme 100 dní na vrácení peněz.

Jestliže máte zájem o kvalitní a luxusní ložní prádlo, neváhejte nahlédnout do naší nabídky a využít našich služeb. Vážíme si každého zákazníka, proto, pokud vám nebude vyhovovat ani jedna z nabízených velikostí prádla, vám můžeme nabídnout šití ložního prádla na míru tak, abyste byli stoprocentně spokojeni. K vaší spokojenosti a radosti z nákupu u nás jistě přispěje i fakt, že k výrobě povlečení používáme ty nejkvalitnější materiály – mercerovanou a česanou egyptskou bavlnu. Povlečení je potom nejen jemné, hebké a příjemné, ale i pevné a odolné.

Proč si vybrat povlečení u Glamonde.cz

Stále si kladete otázku, proč vlastně nahlédnout do nabídky ložního prádla Glamonde.cz a ne jinde? Zde je hned několik důvodů:

  • každý produkt, který prodáváme, prochází naší starostlivou péči
  • ložní prádlo vyrábíme z luxusních materiálů, které jsou jemné, ale zároveň pevné – povlečení od nás vás může těšit po celé roky
  • šijeme povlečení na zakázku – pokud vám nevyhovují standardně šité rozměry, domluvíme se na tom, co vám bude vyhovovat
  • své zákazníky chápeme jako individuality – proto k nim tak přistupujeme a s každým tak komunikujeme
  • naším cílem je spokojený zákazník – myslíme na to při navrhování designu povlečení, při jeho výrobě, skladování i prodeji

Nakupujte v e-shopech, kterým důvěřujete a které si vaši důvěru zaslouží. Nenechte se nachytat na drobné písmo a nejasné slovíčkaření v obchodních podmínkách a reklamačních řádech. Obchodníci tu mají být pro své zákazníky. My tu pro vás jsme.

Česká pošta, Balíkovna, PPL, Zásilkovna Kreditní kartu, převod, dobírka